יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

חצי האי אקאמאס | AKAMAS

חצי האי אקאמאס (AKAMAS) בחלקה המערבי של קפריסין היוונית, הוא אחד האתרים המרהיבים באי קפריסין המהווה יעד מומלץ ביותר למטיילים המחפשים טיול בקפריסין בטבע, באזור שאינו בעל אופי תיירותי אלא נראה כאילו הזמן עצר בו מלכת לפני מאות שנים. חצי האי אקאמאס הוא למעשה שמורת טבע ומוקד תיירות בקפריסין בנקודה המערבית ביותר של קפריסין האי. שמורת הטבע בחצי האי אקאמאס מאכלסת מינים רבים של בעלי חיים וציפורים, צמחייה שופעת ופרחים נדירים.
-->



שמורת הטבע כוללת שבילים רבים המסודרים שתי וערב ומאפשרים טיול קל ונוח ברגל. לאלו מכם המעדיפים חופשה בקפריסין המשלבת טיולי אופניים ניתן לטייל עם אופני הרים במסלולים בדרגות קושי שונות וליהנות מחוויית רכיבה שונה ומיוחדת. ללא ספק זהו אחד המקומות המרשימים ביותר בקפריסין ומומלץ ביותר להקדיש יום שלם של טיול בקפריסין באזור זה. על מנת לשמור על האופי הלא תיירותי ועל הטבע הפראי של חצי האי אקאמאס מופעלת באזור זה תוכנית ממשלתית המספקת מענקים לתושבי הכפרים באזור במטרה לשמור על אופיים המקורי.

איה נאפה איה נאפה איה נאפה איה נאפה
שמורת הטבע בחצי האי אקאמאס מאכלסת מינים רבים של בעלי חיים וציפורים, צמחייה שופעת ופרחים נדירים.

אזור נוסף השווה ביקור באזור חצי האי אקאמאס הוא מרחצאות אפרודיטה אשר בהם, על פי המיתולוגיה היוונית, נהגה אפרודיטה לרחוץ על מנת להשיב את בתוליה לאחר לילות שטופי זימה. כמו כן מומלץ לבקר בקאתיקאס ולסייר בכנסיית אגיה מרינה. את הטיול אפשר לחתום באחת מהמסעדות המצוינות הממוקמות באזור וליהנות מבשרים על האש אל מול נופים עוצרי נשימה.

אל חצי האי אקאמאס נוח להגיע מהעיר פאפוס, והוא ממוקם כחצי שעה נסיעה מאזורי המלונות של פאפוס. מומלץ בחום להגיע עם רכבי 4X4- זהו אזור אידיאלי לנסיעת שטח ואלו מכם הנמנים על חובבי השטח והטיולים יוכלו להרוויח עוד פעילות מהנה בדרך לטיול בנופים עוצרי הנשימה של אקאמאס. השכרת רכב בקפריסין היא פשוטה ונוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה